11 grudnia 2013

Post informacyjny...

Cześć!
Przepraszam, że nie napisałam ostatnio posta, i nie wiem, kiedy to zrobię (mam nadzieję że w przyszłym tygodniu już tak), ale mam problem. Zepsuł mi się laptop (dysk twardy) i potraciłam wszystkie zdjęcia makijaży i paznokci, które miałam wykorzystać w najbliższym czasie.
Zdjęcia jeszcze przeboleję, ale najbardziej jest mi szkoda pracy magisterskiej, którą pisała moja siostra. Szczęście w nieszczęściu, że większość miała zapisane na pendrivie, więc musi napisać tylko kilka podrozdziałów. Dysk mam już zamówiony, ale nie wiem kiedy dotrze + wymiana itp. Mam nadzieję, że uporam się z tym szybko.
Trzymajcie kciuki i do zobaczenia !

ThickMadame91

2 komentarze:

  1. Ojej, straszna sprawa! Dobrze, że siostra miała część pracy gdzie indziej. Szkoda także Twoich zdjęć :(

    Czekam na Twój powrót!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia:) zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !