04 czerwca 2013

Sand nail polishes ( lakiery piaskowe)

Cześć !
Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje nowe lakiery. Widziałam zdjęcie paznokci które miały oto taki lakier i bardzo mnie zaciekawił. Jak to ja, musiałam je koniecznie znaleźć bo lubię wszystko co jest inne, nietypowe. Szukałam i znalazłam . Kupiłam 3 kolory ( bo tylko tyle było) i sprawdziłam. Są świetne. Pięknie mienią się w słońcu (uwielbiam jak się coś świeci -sroka jestem), dobrze utrzymują się na paznokciach, nie ścierają się i o nic nie zahaczają (a myślałam że będą o wszystko drapać). Są chropowate ale bardzo przyjemne ( wiem, że nie wszystkim to odpowiada, ale mi to odpowiada). Nakłada je się bardzo dobrze, mają szerszy pędzelek, i co najważniejsze kryją całkowicie po pierwszej warstwie, ale ja pomalowałam na dwie gdyż kolor jest intensywniejszy. Jeden lakier kosztował 8,50 ( przy 40 % promocji ). Kupiłam je w Rossmannie na promocji 40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy. Jestem z nich bardzo zadowolona! Polecam wszystkim.

Zdjęcia :

 
 Piękny, żywy żółty.
                                                       Czerwono-pomarańczowo-koralowy
                                                                   Przygaszony niebieski
  

A tu zdjęcie 2 lakierów na moich tymczasowo krótkich paznokciach. Mam nadzieję że i wam się spodobają :)
 Buziaczki :*


ThickMadame91

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt, chętnie bym przygarnęła jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Really pretty colours and they look amazing!!!

    Christina xx
    http://christinathorup.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba przygaszony niebieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc pomalowałam nim paznokcie może 3 razy. Moje ręce wyglądają w nim "trupio"

      Usuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !